Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Komunikaty

21.04.2017

Najlepsze Banki w Polsce. Znamy wyniki Rankingu Złoty Bankier

Znamy laureatów rankingu Złoty Bankier - największego projektu badawczego w polskiej bankowości. Główną nagrodę - statuetkę i tytuł Złotego Banku zdobył mBank, tuż za nim uplasowały się eurobank, Getin Noble Bank i Bank Millennium.

14.03.2017

Wybieramy najlepsze banki. Trwa głosowanie w Rankingu Złoty Bankier

Wystartowało internetowe głosowanie w rankingu Złoty Bankier. Czytelnicy do 2 kwietnia będą mogli nagrodzić banki w kategoriach: najlepszy spot reklamowy, bank wrażliwy społecznie i najlepszy bank w social media.

07.03.2017

Złoty Bankier - sprawdzamy najlepszych

01.02.2017

Złoty Bankier wylicytowany za ponad 11 tys. zł

Statuetka, o którą od 8 lat walczą największe instytucje finansowe w Polsce, po raz pierwszy w historii trafi w ręce osoby niezwiązanej z sektorem bankowym. Tą osobą jest Cezary Kucharski, który wsparł w ten sposób Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – na naszej aukcji charytatywnej wylicytował Złotego Bankiera za 11 100 zł. Pieniądze są już na koncie WOŚP.

24.01.2017

Zostań testerem w badaniu „Złoty Bankier”

Za kilka miesięcy Redakcja Bankier.pl po raz kolejny wybierze najlepsze banki. Zwycięzców rankingu „Złoty Bankier” pomoże wskazać m.in. badanie użyteczności systemów bankowości internetowej i mobilnej. W tym roku do udziału w tym badaniu zapraszamy czytelników Bankier.pl.

17.01.2017

Statuetka Złoty Bankier na licytacji WOŚP

Długo zastanawialiśmy się co możemy przeznaczyć na tegoroczna aukcje WOŚP. Postanowiliśmy postawić na jakość i unikatowość - dlatego w tym roku mogą Państwo wylicytować statuetkę Złoty Bankier.

06.12.2016

Szukamy Złotego Banku

Miesiąc testów systemów bezpieczeństwa, 1050 wizyt w oddziałach 19 banków, 1710 telefonów do call center, 100 godzin badań użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, kilkanaście szczegółowych kwestionariuszy dotyczących konkretnych produktów i wreszcie dziesiątki tysięcy głosów internautów. Tak w skrócie przedstawia się plan największego w Polsce badania jakości obsługi bankowego klienta — Złoty Bankier, które ruszy od początku stycznia 2017 r. i potrwa do końca marca. Podsumowaniem będzie gala w kwietniu, podczas której poznamy Złoty Bank — instytucję o najwyższych standardach obsługi w sieci oddziałowej, call center, internecie i mobilnie.



Kontakt dla mediów:

Karolina Dziwulska
Head of PR&Brands
tel. (22) 333 98 03
601 951 656
k.dziwulska@bankier.pl

Organizatorzy:
Partnerzy merytoryczni:
Partner strategiczny:
Partner gali:
Partner wspierający:
Patroni: